Πολιτική Ποιότητας
Η Διοίκηση της Εταιρείας αναγνωρίζει την αξία και σημασία των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πελάτες που την εμπιστεύονται και δεσμεύεται για την συνεχή προσπάθεια από μέρους της, ώστε να ανταποκριθεί με υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα στις ανάγκες, απαιτήσεις και προσδοκίες τους.
Πολιτική Ποιότητας της ΜΑΓΝΗΤΙΚΗΣ ΤΟΜΟΓΡΑΦΙΑΣ ΧΙΟΥ ΙΑΤΡΙΚΗ Ε.Π.Ε. είναι:
-
Να εξασφαλίζει την συνεργασία των πλέον προηγμένων και καινοτόμων προμηθευτών στον χώρο του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού και υλικών.
-
Να παρέχει υπηρεσίες που θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις των ασθενών όπως έχουν διατυπωθεί στις ιατρικές εξετάσεις.
-
Να διασφαλίζει ότι οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες των πελατών, λαμβανομένων υπόψη των υποχρεώσεων που προκύπτουν από τις νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις, έχουν προσδιοριστεί και εκπληρώνονται με στόχο την επίτευξη της ικανοποίησής τους.
-
Να εξασφαλίζει την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της ενημερώνοντας, προγραμματίζοντας και ελέγχοντας την πώληση των ιατρικών εξετάσεων τις οποίες τους παρέχει.
-
Να λαμβάνει όλα τα απαιτούμενα προληπτικά μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων και των ασθενών.
-
Να απασχολεί προσωπικό που επιλέγεται με βάση τα κριτήρια και τις απαιτήσεις της κάθε θέσης, αλλά και τη διάθεση συμμετοχής στο όραμα της εταιρείας.
-
Να εφαρμόζει πρόγραμμα εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του προσωπικού από εξειδικευμένους εκπαιδευτές.
-
Να αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία και να βρίσκεται σε διαρκή εκσυγχρονισμό του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού.
-
Να παρακολουθεί τις τάσεις στον τομέα της ιατρικής και ειδικότερα στον τομέα της ακτινοδιάγνωσης και να προσαρμόζει με το βέλτιστο τρόπο τις μεθόδους της.
-
Να παρακολουθεί συστηματικά και να τηρεί σε υψηλό επίπεδο το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.
-
Να εφαρμόζει συστηματικό πρόγραμμα ελέγχου ποιότητας σε όλες τις φάσεις της δραστηριότητας της εταιρείας.
-
Να υλοποιεί τους Στόχους Ποιότητας που θέτει, μέσα από την αποτελεσματική διαχείρισή τους.
-
Να επιδιώκει την συνεχή βελτίωση των επιδόσεων της εταιρεία.
-
Το όνομα της εταιρείας να αποτελεί εξασφάλιση για την ποιότητα των υπηρεσιών νοσηλείας που προσφέρει.
Για την επίτευξη των παραπάνω η εταιρεία έχει τεκμηριώσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΝ ISO 9001:2015, που περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και τις σχέσεις της με τους πελάτες.
Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας είναι το εργαλείο για την ανάπτυξη, βελτίωση και περαιτέρω καταξίωση της εταιρείας στην αγορά που κινείται και έχει την αμέριστη στήριξη της Διοίκησης σε θέματα πόρων - μέσων για την αποτελεσματική εφαρμογή και βελτίωσή του.
Η Πολιτική Ποιότητας που έχει θεσπίσει η εταιρεία είναι κατανοητή από το σύνολο του προσωπικού και αποτελεί καθημερινό τους μέλημα η εκπλήρωσή της.